keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Päätös-kt: Escape from the world

Terve taas :3 tää kt minkä nyt tein on pitkä ja tein sitä kauan nii saattaa olla virheitä, mut kaipa se ei haittaa. Olosuhteet oli erilaiset niin tein tän eri paikassa loppuun, muistakaa sitte se ku luette tätä :)
     Kommatkaa sitte jos jotain voin parantaa näissä mun bloggauksissa, kertokaa myös mitä mieltä ootte blogin uuesta ulkoasusta  (: mut alotetaanpas sitte...


 
 
Painottaa


Ajattelee/Kertoo
Puhuu
-Tekee-
Yumi: Maali....
You: Yumi, ooksä okei ?

Yumi: -Kävelee lähemmäs-

Yumi: -Pysähtyy-

Yumi: -Alkaa taikoa-

You: Yumi!

Yumi: -Hyppää taian kanssa-


You: -Väistää-
Yumi: -Haavoittaa-

You: Aaargh!

Yumi: ...

Yumi: ...

Yumi: ...

....

Yumi: Hihi ~

You: -Livahti pois-

You: Aah, minun pitää saada hänet jotenkin, takaisin.
Mutta ensin minun täytyy paikata tämä haava...

Hetken kuluttua...
You: Yumi.

Yumi: ?


Yumi: Tulitko kerjäämään lisää kipua?
Se järjestyy.
 
You: Miks oot tällänen ?

You: Sä sait mut ennen nauramaan, ha , ja olit
ilonen. Siitä sussa mä tykkäsin, sun luonteesta.
Mut nyt...

You: ...mä en tiedä kuka sä oot.
Yrität vaan tappaa.

Yumi: Hih~♫
Mutta se on tehtäväni.
-Ivallinen katsahdus-

Yumi: En tarvitse ketään~♫

Yumi: Noudatan vain tehtävääni; tappaa sinut.

You: Tuu takas, et oo tällänen...

Yumi: -Työntää Youn kumoon-

You: ?
Yumi: ...

Yumi: Et tajua, kukaan ei!

Yumi: -Juoksee pois-

You: Yumi...

You: Miten mä selitän tän Wivianille,
tai itselleni.
 
 
 



 
---------------------------------------------------------------------------------
 
Tadaa :D siinä se nyt sit oli, toivon et tykkäätte. Ja muistakaa kommata (;
 
 
   -Pineapple-


2 kommenttia:

  1. Paljon parempi ulkoasu ennen (ei pahal) Koska tää on kirkkaampi, se oli synkkä :D
    ----
    Huono puoli on, että en nää noit kuvii. mun joutu laittaa ne isoks ja lukee eka tekstit, oli aika hermostuttavaa mutta kai jotai blogeerin tai mun koneen sekaannuksia :)
    --
    Hyvä tarina kuiteski

    VastaaPoista
  2. Juu bloggerin joku sekaannus :/ en ittekkää tiiä mikä juttu toi on, ja kiitti ku kerroit mielipiteen täst ulkoasust :)

    -Pineapple-

    VastaaPoista